Forum Polonii w Norwich UK , Polish Community in Norwich UK Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Poszukuje kolegow i kolezanek
Autor Wiadomość
justynka
chorąży

Twoje miasto w Polsce :: warszawa
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 49
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-07-2014, 09:44   Poszukuje kolegow i kolezanek

Hej tam jak ktos sie nudzi i brakuje mu kogos do gadki i zabawy wieczornej niech pisze. 07789313136, dzasta :) )
 
 
 
Kama2013
plutonowy

Dołączył: 04 Gru 2013
Posty: 11
Wysłany: 16-07-2014, 13:05   Re: Poszukuje kolegow i kolezanek

Hej...ja również szukam kolezanek :)
 
 
Baksebastian
sierżant

Twoje miasto w Polsce :: Rzeszów
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 29
Skąd: Polska
Wysłany: 16-07-2014, 16:08   

Hey,

No to moze spotkanie w Piatek o 19?? jak juz kama ustalila w Play house!!

pozdrowienia
 
 
justynka
chorąży

Twoje miasto w Polsce :: warszawa
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 49
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-07-2014, 16:33   Ja chetnie ale moze jakies kontakty??

Ja moge w piatek:)) napiszcie jakos smsa:) pozdro
 
 
 
Baksebastian
sierżant

Twoje miasto w Polsce :: Rzeszów
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 29
Skąd: Polska
Wysłany: 16-07-2014, 20:42   

Hey!

Moj numer to 07712290829

do zobaczenia
 
 
Baksebastian
sierżant

Twoje miasto w Polsce :: Rzeszów
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 29
Skąd: Polska
Wysłany: 18-07-2014, 07:12   

Hey!

To co Spotykamy sie dzisiaj o 19 w playhouse. Moj numer to ten post wyzej :)jak nie mozecie to napiszcie smsa!

Pozdrowienia
 
 
Baksebastian
sierżant

Twoje miasto w Polsce :: Rzeszów
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 29
Skąd: Polska
Wysłany: 18-07-2014, 18:52   

Cos strasznie chichi na tym forum?? Osobiscie bylem w playhouse ale niestety nie moglem tego znalezc :/

Moze nastepnym razem

Pozdrowienia
 
 
justynka
chorąży

Twoje miasto w Polsce :: warszawa
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 49
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-07-2014, 21:19   hejka

napisz albo zadzwon tak lepiej się umowic a nie przez to forum
 
 
 
Baksebastian
sierżant

Twoje miasto w Polsce :: Rzeszów
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 29
Skąd: Polska
Wysłany: 26-07-2014, 14:08   

Podaj swoj numer to napisze ;) albo w poscie wyzej jest moj wiec napisz jakiegos smsa

Pozdrowienia
 
 
shaq12 
szeregowy

Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 8
Wysłany: 03-08-2014, 09:56   

Czy spotkanie się odbyło? A może będzie następne?
Chętnie przyszedłbym na takie spotkanie.

Pozdrawiam
 
 
Baksebastian
sierżant

Twoje miasto w Polsce :: Rzeszów
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 29
Skąd: Polska
Wysłany: 04-08-2014, 13:35   

Niestety nie, poniewaz bardzo ciezko jest sie umowic na tym forum :(

Niestety w ten weekend lece do polski ale w nastepny jak najbardziej :)

Pozdrowienia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



eIndex.pl - Katalog Stron Internetowych | Fortevita - Apteka Internetowa w UK | Tsar's Honey | Royal Dogs