Forum Polonii w Norwich UK , Polish Community in Norwich UK Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
R.P.G.
Autor Wiadomość
baztard
kapitan
baz


Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 168
Skąd: norwich
Wysłany: 21-07-2006, 17:05   R.P.G.

R.P.G.-role plaing games w Polsce znane jako Gry Fabularne.

Dla wiekszosci polskiego spoleczenstwa niezrozumiala dziecinada,dla grona zapalencow pasja.
Sposob na spedzanie z przyjaciolmi i wyobraznia dlugich godzin,dni czy nocy.
Fantazy,S.F.,Horror ,balsam dla udreczonych rzeczywistoscia umyslow,odpoczynek dla ciala, pozywka dla ducha.
Ciekawe czy ktos cos o tym slyszal i co o tym mysli?
 
 
CICQ 
chorąży


Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 68
Skąd: Norwich
Wysłany: 25-01-2007, 21:41   

Heh a jakies tytuly konkretnie :)
Ja tam kiedys gralem, a najbardziej lubilem w takiego wilkla co jajeczka zbieral do koszyka, im wiecej jajeczek zebral, tym szybciej one lecialy :D :D :D Czy ktos pamieta tego "gemboja" :?: :D :D :D
_________________
...Peace means reloading your guns...
 
 
nobi
pułkownik

Dołączył: 25 Lip 2006
Posty: 249
Skąd: norwich-zgorzelec(okolice)
Wysłany: 26-01-2007, 07:27   

:D ja pamietam ta gierke i byla ok :wink: to byly czasy :lol:
 
 
 
baztard
kapitan
baz


Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 168
Skąd: norwich
Wysłany: 26-01-2007, 18:44   

Jakie jajeczka do koszyka?
To nie jest R.P.G. :!: Tytuly-klasycznym i kultowym systemem jest WARHAMMER
Jest wielka roznica miedzy rpg a game boyami.
 
 
baztard
kapitan
baz


Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 168
Skąd: norwich
Wysłany: 26-01-2007, 19:28   

W ramach wyjasnienia w angielskim mamy;
roll-kulac,toczyc(np.jajeczka do koszyczka)
role-rola
czyli role playing games tlumaczymy jako gry w odgrywanie rol.A to joz zupelnie inna historia.
 
 
arnoldziq
szeregowy

Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 7
Wysłany: 26-01-2007, 22:05   Re: R.P.G.

baztard napisał/a:
R.P.G.-role plaing games w Polsce znane jako Gry Fabularne.

Dla wiekszosci polskiego spoleczenstwa niezrozumiala dziecinada,dla grona zapalencow pasja.
Sposob na spedzanie z przyjaciolmi i wyobraznia dlugich godzin,dni czy nocy.
Fantazy,S.F.,Horror ,balsam dla udreczonych rzeczywistoscia umyslow,odpoczynek dla ciala, pozywka dla ducha.
Ciekawe czy ktos cos o tym slyszal i co o tym mysli?


Heh , to niezle trafiles :)
Ja w to gralem nalogowo :)
Ale raczej w systemy oparte na Forgoten Realms i podobne.
Potem byl jeszcze polski Wiedzmin, ale to bieda byla.
Dalej zostalem zapalonym graczem karcianym - glownie Magic The Gathering mam ( niestety w polsce ) jakies 2,5 tysiaca kart ( prosze sie nie smiac ). Ale gralem i Star Wars i inne pochodne ... ale deki poszly juz dawno na allegro :)
 
 
baztard
kapitan
baz


Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 168
Skąd: norwich
Wysłany: 27-01-2007, 19:05   

Pozdrawiam bratnia dusze,z karcianek to tylko Doom Trooper mialem niezlego deka z Imperialu potem Kult ale to nudne bylo chociaz graficznie cacko.
Z fabularek oczywiscie niesmiertelny WARHAMMER doczekal sie kolejnej edycji(zostala w polsce),systemy z White Wolfa-Wilkolak,Wampir.Co jeszcze Cyberpunk,Kult oj sporo tego trzeba by sie spiknac i pogadac o hobby,moze znajdzie sie jeszcze kilka osob to mozna by skrecic ekipe.
Trzymaj sie i do nastepnego.
 
 
Lecxe
szeregowy

Twoje miasto w Polsce :: okolice konca swiata
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Norwich
Wysłany: 22-06-2009, 22:45   

ok... wiem ze najpierw utworzono ten watek a dopiero potem wyginely dinozaury ale ciekaw jestem czy tresc nadal aktualna ...
_________________
w rzezni jak to w rzezni czas watpliwosci szybko mija, tu nie ma miejsca na myslenie bo tu sie nie mysli tylko zabija...
 
 
Maximus 
porucznik

Twoje miasto w Polsce :: WielkA-WiochA
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 101
Skąd: Norwich
Wysłany: 23-06-2009, 07:12   

Lol ja w sumie tez go dopiero teraz znalazlem :)

Warhammer, CyberPunk i Call of Ctuhlu :)
 
 
 
Lecxe
szeregowy

Twoje miasto w Polsce :: okolice konca swiata
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Norwich
Wysłany: 23-06-2009, 17:11   

lol....

a grywsz jeszcze tutaj czy tylko wspomnienia po pijackich sesjach w dzikie pola zostaly :P
_________________
w rzezni jak to w rzezni czas watpliwosci szybko mija, tu nie ma miejsca na myslenie bo tu sie nie mysli tylko zabija...
 
 
Ferro 
Generał
ferro-webdesign.com

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 417
Wysłany: 23-06-2009, 18:03   

Dzikie Pola? Slyszalem kiedys o tym, chetnie bym kiedys zagral. Lubie takie klimaty.

Ja osobiscie nigdy nie gralem w tradycyjne, papierowe RPG. Jak mialem parenascie lat to dostalem dwie (z serii czterech) pseudo-RPG planszowki. Grac nie gralem, ale namietnie przegladalem karty z bohaterami, przedmiotami, potworami i wydarzeniami.
Pozniej to juz tylko komputerowki oparte na Forgotten Realms - w stylu Icewind Dale. Prosta i bardzo liniowa, ale majaca niesamowity klimat, szczegolnie takie miasto polozone u podnoza wielkiego debu.
 
 
Lecxe
szeregowy

Twoje miasto w Polsce :: okolice konca swiata
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Norwich
Wysłany: 23-06-2009, 22:58   

mnie strasznie to wciagnelo, niestety od paru ladnych lat nie mialem okazji wziac udzialu w zadnej sesji, brak czasu i druzyny ;/
_________________
w rzezni jak to w rzezni czas watpliwosci szybko mija, tu nie ma miejsca na myslenie bo tu sie nie mysli tylko zabija...
 
 
Maximus 
porucznik

Twoje miasto w Polsce :: WielkA-WiochA
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 101
Skąd: Norwich
Wysłany: 24-06-2009, 07:31   

Ja tez juz nie gram z 10 lat albo i wiecej. Takze tylko wspomnienia po pijackich sesjach :D
Pamietam taka jedna trwala 2 tygodnie cale ferie swiateczne ze3smy hlali i grali :D

Ehhh jak czlowiek byl mlody :D
 
 
 
sebas 
pułkownik

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2008
Posty: 256
Wysłany: 24-06-2009, 09:40   

Ja pogrywalem glownie Cyberpunk ale i czasem w Warhammer, tez juz lata temu. Jakby ktos zdecydowal sie poprowadzic gre, to moze bym sie skusil.
 
 
aguska82 
plutonowy

Twoje miasto w Polsce :: Kielce
Wiek: 35
Dołączyła: 25 Cze 2009
Posty: 12
Skąd: Kielce
Wysłany: 02-07-2009, 18:55   

kiedys grywalam w Warhammer oraz AD&D...
wieki temu w Polsce...
ale pierwsza, prymitywna karte swojej postaci do tej pory mam przy sobie...

SARAH
 
 
baztard
kapitan
baz


Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 168
Skąd: norwich
Wysłany: 04-07-2009, 18:59   

A to jestem zaskoczony,nie spodziewalem sie takiego odzewu na post ktory napisalem w 2006.
Wszystkich serdecznie witam,cieszy mnie ze znalezli sie ludzie ktorym R.P.G.nie jest obce.
Czasy w ktorych grywalem wspominam z nostalgia,nieprzespane noce,wypity alkochol,tony czipsow a co najmilsze gra i klimat.
Tak wiec jesli sa chetni jestem otwarty na dyskusje,propozycje,spotkanie a moze i sesje.
Pozdrowionka.
 
 
aguska82 
plutonowy

Twoje miasto w Polsce :: Kielce
Wiek: 35
Dołączyła: 25 Cze 2009
Posty: 12
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-07-2009, 16:17   

ma£a sesyjka... bardzo chetnie...
napisz tylko kiedy i gdzie...
najlepiej w jakis piatek lub sobote, a co do miejsca to mysle ze Kett's Garden nadaje sie idealnie...
ps. no i mam nadzieje, ze nie bede jedyna dziewczyna...
 
 
Lecxe
szeregowy

Twoje miasto w Polsce :: okolice konca swiata
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Norwich
Wysłany: 05-07-2009, 22:38   

mi pasuje praiwe kazda sobota, z reguly tez piatek... co prawda musze dojechac do Norwich (jakies 45min) z okolic Kings Lynn ale robie to w prawie kazdy weekend.
@aguska - prawdopodobnie (jesli tylko dam rade namowc) dolacza jeszcze dwie kobity ... co prawda bez zadnego doswiadczenia w RPG

jesli chodzi o systemy to jestem otwarty na wszystko
Warhammer, dnd, l5k, earthdawn, cp2020, shadowrun, neuroshima, swiat mroku, gasnace slonca .. itd

jedyne podreczniki ktore mam tutaj to wersja pdf nowego dnd (czwarta edycja chyba): podrecznik gracza, mistrza podziemi i monster manual ... ale moze uda mi sie sciagnac kilka z Polski

Proponuje spotkac sie najpierw i pogadac w co chcilibysmy grac, jaki klimat preferujemy itp. Co powiecie na przyszla sobote po poludniu? Pub do Waszego wyboru.
_________________
w rzezni jak to w rzezni czas watpliwosci szybko mija, tu nie ma miejsca na myslenie bo tu sie nie mysli tylko zabija...
 
 
baztard
kapitan
baz


Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 168
Skąd: norwich
Wysłany: 06-07-2009, 11:06   

W przyszla sobote po poludniu to ja bede w szpitalu albo po szpitalu,nie wiem czy bede
w stanie sie spotkac,jesli bede to dam znac.
Co nie znaczy ze wy nie macie sie spotkac,jak najbardziej zachecam.
Mam Warhammera,ale zostal w polsce i szybko go nie sciagne,czego chcialbym sprobowac to Dark Heresy.
Pozdrowionka.
 
 
Lecxe
szeregowy

Twoje miasto w Polsce :: okolice konca swiata
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Norwich
Wysłany: 09-07-2009, 20:05   

chyba jednak do spotkania w ta sobote nie dojdzie sadzac po odzewie, piszcie kiedy by Wam najbardziej pasowalo..
_________________
w rzezni jak to w rzezni czas watpliwosci szybko mija, tu nie ma miejsca na myslenie bo tu sie nie mysli tylko zabija...
 
 
aguska82 
plutonowy

Twoje miasto w Polsce :: Kielce
Wiek: 35
Dołączyła: 25 Cze 2009
Posty: 12
Skąd: Kielce
Wysłany: 11-07-2009, 15:45   

no to czekam...
SARAH
 
 
baztard
kapitan
baz


Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 168
Skąd: norwich
Wysłany: 14-07-2009, 15:55   

W ta sobote bede w Bell Hotelu,16.00-17.00.zapraszam.
 
 
aguska82 
plutonowy

Twoje miasto w Polsce :: Kielce
Wiek: 35
Dołączyła: 25 Cze 2009
Posty: 12
Skąd: Kielce
Wysłany: 15-07-2009, 05:43   

jak Cie poznam?
 
 
Maximus 
porucznik

Twoje miasto w Polsce :: WielkA-WiochA
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 101
Skąd: Norwich
Wysłany: 15-07-2009, 07:01   

Jego sie nie da nie poznac :D
 
 
 
baztard
kapitan
baz


Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 168
Skąd: norwich
Wysłany: 15-07-2009, 09:30   

Prawda jestem dosc charakterystyczny.
Czesc Max,minelo sporo czasu od ostatniego paintballa,jak masz ochote dolaczyc w sobote to zapraszam.
Pozdrowionka i do zobaczonka.
 
 
Maximus 
porucznik

Twoje miasto w Polsce :: WielkA-WiochA
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 101
Skąd: Norwich
  Wysłany: 15-07-2009, 10:16   

Wlasnie mysle o tym zeby sprobowac - nie wiem tylko czy bede mial gdzie potomstwo zostawic :D
Widzielismy Cie ostatnio z chlopakami w knajpce Adam and Eve kilka tygodni temu.
Ale ze bys z rodzina a my bylismy letko "zmeczeni" :twisted: nie odwazylismy sie podejsc.
Ale moze dobije w sobote :D
 
 
 
Lecxe
szeregowy

Twoje miasto w Polsce :: okolice konca swiata
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Norwich
Wysłany: 15-07-2009, 16:18   

dla mnie na razie sobota odpada, jesli by sie cos zmienilo to dam znac ...
_________________
w rzezni jak to w rzezni czas watpliwosci szybko mija, tu nie ma miejsca na myslenie bo tu sie nie mysli tylko zabija...
 
 
Lecxe
szeregowy

Twoje miasto w Polsce :: okolice konca swiata
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Norwich
Wysłany: 25-07-2009, 17:42   

i jak poszlo spotkanie? ustaliliscie jakies szczegoly? jesli jakas sesja sie szykuje to dajcie znac ;>
_________________
w rzezni jak to w rzezni czas watpliwosci szybko mija, tu nie ma miejsca na myslenie bo tu sie nie mysli tylko zabija...
 
 
aguska82 
plutonowy

Twoje miasto w Polsce :: Kielce
Wiek: 35
Dołączyła: 25 Cze 2009
Posty: 12
Skąd: Kielce
Wysłany: 25-07-2009, 19:41   

niestety w ostania sobote cos mi wypadlo, ale jakis weekend w sierpniu pewnie bede miala wolny...
wiec jakby co kontakt przez forum...
pozdrawiam
 
 
baztard
kapitan
baz


Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 168
Skąd: norwich
Wysłany: 25-07-2009, 20:25   

Ja dam znac jak bede mial jakis wolny weekend,jak narazie to zajety ze mnie czlowiek.
To do nastepnego.
 
 
baztard
kapitan
baz


Dołączył: 10 Lip 2006
Posty: 168
Skąd: norwich
Wysłany: 10-08-2009, 16:48   

W przyszly weekend wiekszosc soboty i niedzieli spedze w St Andrew`s Hall,obok jest Dellaneys irlandzki pub, mozemy sie tam spotkac i pogadac.
Cetnych zapraszam.
 
 
aguska82 
plutonowy

Twoje miasto w Polsce :: Kielce
Wiek: 35
Dołączyła: 25 Cze 2009
Posty: 12
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-09-2009, 20:10   

no jakos trudno sie spotkac na sesyjke Warhammera...
namiastka rPG jest gra Wampire Wars na FACEBOOK...
:twisted:
 
 
Lecxe
szeregowy

Twoje miasto w Polsce :: okolice konca swiata
Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: Norwich
Wysłany: 25-09-2009, 21:50   

czy moze jutro ktos ma czas, mam nadzieje byc w norwich przez wiekszosc dnia wiec chetnie sie spotkam przy jakims browarku
_________________
w rzezni jak to w rzezni czas watpliwosci szybko mija, tu nie ma miejsca na myslenie bo tu sie nie mysli tylko zabija...
 
 
Mortimer 
Peter Pan


Twoje miasto w Polsce :: Tychy
Dołączył: 08 Lut 2012
Posty: 2
Skąd: Attleborough
Wysłany: 06-07-2016, 04:04   

Odswieze temacik, bom spragnion jak cholera!

Hej
Wolaja mnie Mort, jestem na wygnaniu. Zmuszony do owego porzucilem ekipe swoja od RPG klasycznego (p&p, dokladniej rzeczy ujmujac Warhammer), chetnie poznam zapalencow, ktorzy wciaz sie w to bawia, maja czas i checi, oraz mieszkaja w Norwich, badz okolicach.

Pozdrawiam
M
_________________
palce innych
pochlonal ocean
egoizmu poscielowego
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



eIndex.pl - Katalog Stron Internetowych | Fortevita - Apteka Internetowa w UK | Tsar's Honey | Royal Dogs